مراحل ثبت سفارش | فروشگاه نیک پرداز

 

برای سفارش گذاری و خرید کردن از فروشگاه اینترنتی نیک پرداز می توانید از راهنمایی زیر استفاده کنید :

 

 1-  ابتدا گزینه "ورود به حساب کاربری" از سمت چپ بالای سایت را انتخاب میکنیم طبق راهنمایی مراحل ثبت نام را تکمیل می نمائیم و در صورت ثبت نام با وارد کردن شماره همراه، وارد حساب کاربری خود می شویم .

 

2-  از منوی دسته بندی کالا در سمت راست بالای صفحه اصلی سایت ، دسته ای که می خواهیم را انتخاب کرده و سپس کالای مورد نظر خود را به سبد خریدمان اضافه میکنیم .

3-  سبد خرید موجود در سمت چپ بالای سایت را انتخاب کرده  وارد صفحه "سبد خرید شما" می شویم . لیست محصولات خریداری شده قابل مشاهده است که در این صفحه می توانیم کاهای خریداری شده را حذف یا به تعداد آنها بیفزائیم .همچنین می توانیم سبد خرید را به روز رسانی یا خالی کنیم .

4-  زمانیکه از خرید و تعداد کالاها مطمعن شدیم گزینه تکمیل فرایند خرید را انتخاب میکنیم .در صفحه پیش رو نشانی ارسال سفارش را مشاهده می کنیم که امکان تغییر یا افزودن آدرس جدید نیز میسر است و همچنین در این صفحه نحوه ارسال را نیز انتخاب میکنیم که هزینه و زمان ارسال کالا را تعیین می نماید .و در نهایت نحوه پرداخت را انتخاب می کنیم که جهت تعیین درگاه اینترنتی پرداخت است پس از انتخاب هر سه مورد در انتهای صفحه فاکتور نهایی نمایش داده شده نام گیرنده سفارش و نشانی ارسال سفارش و مبلغ نهایی به نمایش در می آید که با انتخاب گزینه سفارش قطعی خرید خود را تکمیل می نمائیم .

 

5-  در نهایت سفارش شما ثبت گردیده و مسئولان سایت در صورت لزوم با شما تماس خواهند گرفت.در غیر اینصورت کالا طبق نحوه ارسال انتخابی برای شما ارسال می گردد .