سوالات متداول | فروشگاه نیک پرداز

خرید

 

1- در کدام شهر ها  می توانیم ازفروشگاه نیک پرداز خرید کنیم ؟

در تمامی شهرها که امکان ارسال کالا باشد در خدمت شما هستیم .

 

2- پیگیری سفارشات در فروشگاه نیک پرداز به چه صورت است ؟

با مراجعه به بخش "حساب کاربری" و "سوابق خرید" می توانید سفارش خود را پیگیری کنید و مراحل پردازش سفارش خود را ببینید و در صورت نیاز با شماره  پشتیبانی نیک پرداز تماس بگیرید.

 

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانیم سفارش خود را ثبت کنیم ؟
بله. شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید و در روز های کاری ما بین ساعت کاری ۹:۰۰ صبح الی 17:۰۰ بعد از ظهروابسته به نحوه ارسال ، سفارشات خود را دریافت نمایید.

 

4- آیا می توانم با حساب کاربری خودم خرید کنم و فاکتور به نام شرکت یا شخص حقوقی صادر بشه ؟
بله. با تکمیل اطلاعات شرکت یا سازمان در بخش حساب کاربری گزینه "حساب کاربری من" و سپس انتخاب "ویرایش مشخصات" ، می توانید مشخصات را تغییر دهید و سپس نسبت به سفارش کالا اقدام فرمایید. و در ادامه در بخش "ثبت آدرس" "+ آدرس جدید" هم با وارد کردن نام و نام خانوادگی شخص مورد نظر می توان آن شخص را به عنوان گیرنده ثبت کرد.

5- چگونه اقلام سفارش را ویرایش یا سفارشم رو لغو کنم ؟

برای ویرایش اقلام سفارش یا لغو سفارش خود، با شماره ای که درنیک پرداز ثبت نام کرده و حساب کاربری دارید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

 

حساب کاربری

 

1-اطلاعات لازم جهت تکمیل پروفایل در فروشگاه نیک پرداز چیست ؟

فرآیند ثبت نام بسیار ساده و تنها نیازمند وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره موبایل (لطفا با صفر اول شماره همراه وارد شود) است. وارد کردن ایمیل به صورت اختیاری است.

2- آیا امکان ویرایش حساب کاربری من وجود دارد ؟

بله. پس از وارد شدن به سایت نیک پرداز با شماره موبایل خود،با انتخاب گزینه "حساب کاربری من" از گوشه بالا سمت چپ وارد قسمت حساب کاربری شده و می توانید نام، نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد و ایمیل خود را تغییر دهید و سپس با کلیک بر روی "ثبت اطلاعات" اطلاعات جدید را ثبت نمائید .

3- آیا امکان دسترسی به سوابق خرید های قبلی من وجود دارد ؟

بله. باید به "حساب کاربری" خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سوابق خرید" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

4-آیا می توان از یک خط موبایل برای ثبت نام چند نفر استفاده کرد ؟

خیر از یک شماره موبایل تنها برای فعالسازی یک حساب کاربری می‌توان استفاده نمود اما می توان از همان شماره موبایل برای اشخاص مختلف و آدرس های متفاوت سفارش ثبت کرد.